Call Center Windykacje

Windykacja call center stanowi dopełnienie oferowanego przez nas wachlarza usług. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że niejednokrotnie dzwoniliście Państwo do swoich Klientów, którzy spóźniają się z zapłatą zobowiązania. Dlatego działania call center, w połączeniu z dokładną analizą sprawy, ma na celu zweryfikowanie poprawności danych teleadresowych oraz jest podstawą do przeprowadzenia skutecznej windykacji terenowej.Z reguły już na początku podejmowanych przez nas negocjacji dłużnik jest informowany o konieczności dokonania wpłat. W przypadku, gdy dłużnik współpracuje zgodnie z ustaleniami, dział Call Center zajmuje się bieżącym monitorowaniem harmonogramu spłaty zadłużenia.W przypadku kontaktu telefonicznego z klientem wykorzystujemy zarówno negocjacje telefoniczne, jak i wysyłanie wiadomości SMS, powiadomienia e-mailingowe. Rozmowy prowadzone są przez przeszkolonych i doświadczonych w tym zakresie pracowników Win Call Center.

Schemat prowadzenia windykacji polubownej

Skontaktuj się z nami

ASIRANS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , spółka komandytowa

ul. Zawodzie 1A/U1,
62-300 Września
tel. 61 222 70 40
fax.61 222 70 44
e-mail: kancelaria@asirans.pl